سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

حسن = علیزاده = قالفاچی

نزدیکترین مردم به پیامبران، داناترین آنان است به آنچه آورده اند . [امام علی علیه السلام]

 RSS 

کل بازدید ها :

56986

بازدیدهای امروز :

1

بازدیدهای دیروز :

6


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من

حسن   = علیزاده  =  قالفاچی
حسن علیزاده
سلام چیزه خاصی واسه گفتن نیست......... سعی میکنم مطالب خوبی رو تو وبلاگم قرار بدم که مورد استفاده همه عزیزان قرار بگیره....تو این راه به نظرات و انتقادات شما همراهان نیازدارم مرسی که سر میزنید...


لوگوی من

حسن   = علیزاده  =  قالفاچی

 پیوندهای روزانه

[17]
[آرشیو(1)]


 اوقات شرعی

اشتراک

 


آوای آشنا



[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علیزاده تاریخ دوشنبه 87/10/30 ساعت 6:45 عصر

میلاد حضرت علی (ع)  ـ شعر اول :

امشب شب ولادت مولای ما علی است ........ سلطان دین و دل، شه ارض و سماء علی است

با گوش دل شنو که به یمن قدوم او .............. تسبیح اهل هر دو جهان ذکر یا علی است

دریای علم و معرفت و عشق و بندگی ....... سرچشمه کرامت بی منتها علی است

سالار صحنه های نبرد و امیر حق ................ آموزگار واقعهء نینوا علی است

ای آنکه دل شکسته ای از جور روزگار ............... بر هر بلا و رنج و مصیبت دوا علی است

زین در کجا روی که نیابی به هیچ روی ........ بهتر از آن سرای که صاحب سرا علی است

دست نیازت ار ز سر صدق شد بلند ......... آن کس که بی دریغ نماید روا علی است

ای مدعی تو غره به طاعات خویش و من ............. دارم امید آنکه شفیع همه علی است

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com