سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

حسن = علیزاده = قالفاچی

[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]

 RSS 

کل بازدید ها :

56982

بازدیدهای امروز :

3

بازدیدهای دیروز :

1


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من

حسن   = علیزاده  =  قالفاچی
حسن علیزاده
سلام چیزه خاصی واسه گفتن نیست......... سعی میکنم مطالب خوبی رو تو وبلاگم قرار بدم که مورد استفاده همه عزیزان قرار بگیره....تو این راه به نظرات و انتقادات شما همراهان نیازدارم مرسی که سر میزنید...


لوگوی من

حسن   = علیزاده  =  قالفاچی

 پیوندهای روزانه

[17]
[آرشیو(1)]


 اوقات شرعی

اشتراک

 


آوای آشنا



[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علیزاده تاریخ دوشنبه 87/10/30 ساعت 6:41 عصر

ای که پایان تو پیدا بود از آغاز هم ......... از تو خواهم گفت ای تکرار زیبا باز هم

ذوالفقار غیرت و عزمت اگر لب وا کند ..... باز می ماند عصای موسی از اعجاز هم

ای همه ایجاز و اعجاز و شگفتی پیش تو ..... شاعران اطناب می بافند در ایجاز تو

در مدیح تو نه من امروز الکن مانده ام ....... لکنتی دارد زبان خواجه شیراز هم

در مدیحت گرچه بسیاران فراوانگفته اند ..... از تو خواهم گفت ای تکرار زیبا باز هم

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com