سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

حسن = علیزاده = قالفاچی

دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]

 RSS 

کل بازدید ها :

56805

بازدیدهای امروز :

2

بازدیدهای دیروز :

1


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من

حسن   = علیزاده  =  قالفاچی
حسن علیزاده
سلام چیزه خاصی واسه گفتن نیست......... سعی میکنم مطالب خوبی رو تو وبلاگم قرار بدم که مورد استفاده همه عزیزان قرار بگیره....تو این راه به نظرات و انتقادات شما همراهان نیازدارم مرسی که سر میزنید...


لوگوی من

حسن   = علیزاده  =  قالفاچی

 پیوندهای روزانه

[17]
[آرشیو(1)]


 اوقات شرعی

اشتراک

 


آوای آشنا



[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

حسن علیزاده تاریخ پنج شنبه 87/10/26 ساعت 3:4 عصر

دستگیره هوشمند و جالب برای حمام(+عکس)

 

 

 

 

تعداد بازدید: 1191

 

تا کنون چند بار در حمام سقوط کرده اید؟ فکر می‌کنم تقریبا” هر فردی این موضوع را تجربه کرده است! آیا برای زمانی که در حمام به زمین می‌خورید و آسیب می‌بینید و دیگر قادر به بلند شدن و خروج از حمام نیستید فکری کرده‌اید؟! در زیر دستگاهی را مشاهده می‌کنید که در این موضوع به شما کمک می‌کند. 

آقای Haishan Deng این دستگاه را طوری طراحی کرده است که برای اولین بار که شما آن را راه اندازی می‌کنید و کلید Help Lock را فشار می‌دهید زمان لازم را وارد دستگاه می‌کنید، مثلا” برای دستشویی ۵ دقیقه و یا برای حمام ۳۰ دقیقه (البته این زمان قابل تغییر است). 

هر زمان که درب را ببندید و دکمه Go را فشار دهید، و زمان تعیین شده برای ماندن در دستشویی یا حمام تمام شود آژیر به صدا در می‌آید و ۳۰ بار به صورت آرام هشدار می‌دهد و می‌توانید آن را خاموش کنید، در غیر این صورت آژیر به صدای بلند تبدیل می‌شود و تمام خانواده را با خبر می‌کند. نکته جالب این است که بعد از ۳۰ بار هشدار دادن دستگاه با صدای بلند اگر آن را خاموش نکنید، دستگاه بصورت اتوماتیک با شماره تلفنی که شما در آن ذخیره کرده‌اید تماس می‌گیرد و هشدار می‌دهد. 

با این دستگیره هوشمند یا در امان خواهید بود و یا دیوانه خواهید شد! 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ


 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com